Att inte ha huvudet på skaft

Jag har börjat åtta både igår och idag. Igår vaknade jag 07.52 och idag 09.32 - lyckat! Idag var jag över till pappa pch monterade ihop min nya säng och gnällde på att jag försovit mig så mycket senaste tiden.
 

Pappa: Du kan ju ta med den där klockan som står i bokhyllan
Jag: Den som jag fick i julklapp?
Pappa: Ja, så kanske du vaknar på morgonen
Jag: Jo det kan jag ju göra, men jag vet inte hur den funkar
Pappa: Gå och köp batterier till den, sen är det inte så svårt
Jag: Jo jag får göra det.. Men man lär väl bara ställa in tiden och sen går den tills man slår av den? Går det typ inte att snooza med den? Det finns väl typ ingen sån knapp?
Pappa: Öhh..
Jag: Eller oj! Det står ju för fan Stop Snoozing! på den! Då kanske det inte går..


min klocka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0