& imorgon är det julafton

Julkänsla: 0. Det är verkligen sant! Jag har ingen julkänsla alls. Jag sitter bara och funderar på att jag borde slå in julklapparna som jag och min bror köpt. Det ska jag nog göra ikväll. I år har jag inte önskat mig något speciellt, förutom en ny säng och den fick jag för någon vecka sen. Kanske därför jag varken längtar eller har någon julkänsla? Hur som helst blir det förmodligen lika trevligt som vanligt att fira jul.
 
Imorse klev jag upp vid tio och for iväg till Kaptensgården och filmade Uffe och Härkmoens Bert Mikael, eller Berte som han kallas. Det var gjort på drygt 10 min och jag fick 300 kr? Ulf är helt tokig, det var inte ens värt en hundring det där arbetet! Men han tyckte att jag skulle köpa en hamburgare till Christoffer eftersom han inte kunde grilla några nu på vintern, haha. Jag är klar med redigeringen och allt, så nu ska sekvenserna in på ett usb-minne och sen är det redo.
 


Jag var tvungen att klippa ihop en film av alla sekvenser som filmades, för Berte var så rolig idag haha! Lite ängslig och fundersam ibland och ibland lite busig.
 

Nu tvättar jag kläder för på lördag sticker jag till Gävle, så jag har börjat packa lite smått för jag misstänker att jag inte riktigt kommer ha tid med det framöver. Fast det är inte mycket att ha med (jag packar FÖR mycket som vanligt) för jag är hemma igen redan 3 januari. Det tråkiga är att jag missar Michaelas 20årsfest på nyårsafton, men jag tror att dom får det skoj där ändå! :)

& nu tänker jag faktiskt äta middag, för jag är döhungrig.
 


Kommentarer
Postat av: Anders

Berte är ju kung.

2009-12-23 @ 20:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0