Om en vecka

Min morbror ringde nyss. Gud vad jag saknar honom. Vi träffas så sällan nu, jag träffade han sist i juli och nästa gång han kommer hit är till sommaren. Han bor i Stockholm så nu ringde han angående att jag kommer ner dit om en vecka, så vi tänkte ses då :) Han bor i Vallentuna så vi bestämde inte oss för om vi ska vara i stan eller åka till han, jag har nämligen inte sett hur han bor i Vallentuna, han bodde på ett annat ställe sist vi hälsade på (och det är så många år sen). Vi ska höras mer nästa vecka. Ser fram emot att träffa han och förhoppningsvis hans tjej (och kanske hennes dotter) också, har inte träffat henne ännu fastän de har varit tillsammans några år! Morbror såg iaf fram emot att träffa mig, och Christoffer också då han förmodligen följer med. Han lovade att försöka göra ett gott intryck men hans tjej bara skratta åt han i bakgrunden haha? ;) Troligtvis blir det söndag vi träffas på, eftersom han fick välja då hur han ska jobba och han jobbade helgen.
 


Morbror och Jonte i båten ute på havet i Norge
 

Nu ska jag försöka få liv i min bror som ligger och sover, vi ska på Ica och köpa godis. Han har spelat match idag så jag förstår att han är trött. Dom vann med 8-3 i alla fall. Ikväll ska jag vara med Sara, men jag mår inte så bra nu ska jag ska vila upp mig lite innan det. Jörgen var här nyss, han och mamma har dragit iväg på julfest, jag har lockat hennes hår och tvingat henne att ha leggins och urringat. Jag är världens snällaste dotter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0