Två gulliga fynd





Nytt för dagen från Dollar store :) Tyckte dom var så fina, vet inte vart jag ska hänga upp dom bara, men jag har mina funderingar.. Vill helst ha dom hos pappa, för jag har finare tapeter där haha! Men hos mamma är det fler som ser dom, hos pappa skulle man bara se dom om man är inne i mitt rum i såna fall. Det tåls att tänkas på ett litet tag!

Det är typ 16 grader i mammas lägenhet, det har varit det dom tre senaste veckorna. Två gånger har dom varit och kollat elementen men det har inte blivit bättre. Jag sover med sockarna på för annars fryser jag ihjäl. Att gå på golvet utan sockar är det inte tal om ens, det är omöjligt. Det är för fan varmare när man vaknar hemma hos Christoffer och inte har hunnit elda ännu, än vad det är här hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0