counting down

Minus idag så är det alltså 19 skoldagar kvar till sportlovet. Inte så fasligt länge.. Fast alldeles för länge ändå. För mig är det egentligen 18,5 eftersom jag är ledig halvdag den tjugonde februari. Nåväl, 19 iaf. Intresseklubben antecknar.
På sportlovet har jag inte ett jävla skit planerat förutom en Luleåresa med Linnea :) Troligtvis blir det den fjärde mars vi åker, men har inte riktigt bestämt det ännu. Egentligen hade jag velat åka bort från Gällivare hela veckan men det blir nog inte så om ingen drar iväg mig på äventyr! Nästa vecka ska vi lämna in valet av inriktningar för tvåan också. Blä på det, jag vill hoppa av gymnasiet.

Idag har varit en pissig jävla sämst dag. Oooh, så trevligt. Och jag har varit trevlig! Tjohoo för det. Stackars C. Tro det eller ej men jag ska krypa ner under täcket nu, är så sur, grinig och less. Jag har matteprov imorgon, åt helvete med det? Ja tack! ;)

Kommentarer
Postat av: elin

Hej, förlåt att jag är så SEG. Det är bra med mig. Kom på nu när jag läste ditt inlägg att du går gymnasiet, vilken linje går du?

Kram

2009-02-03 @ 20:28:40
URL: http://komigenelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0