ensam hemma @ linneas place

Nu sitter jag hemma hos Linnea, har haft lunch i en halvtimme drygt. Snart kommer hon nog också hit, då ska vi äta lunch och sen ska vi iväg till indvalet.
Jag har iaf tagit bort sängkläderna från soffan och gjort den till en soffa igen, bäddat Linneas säng och nu håller jag på att laga lite lunch.

Jag undrar just vad helgen har att bjuda på.. Jag hade lust att åka till Jokkmokks marknad med Sofie, men dom har fan lovat typ -20 grader så då kan jag ju glömma det, de är typ så kallt här hemma nu. Man fryser ju ihjäl så fort man vistas utanför dörren. Knappast att man orkar knalla runt på marknaden då..

Nä nu ska jag fortsätta med lunchen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du vet vad jag har sagt.. När det är kallt!

2009-02-06 @ 15:16:43
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0