fredag den trettonde

Fredag den trettonde, fortfarande en turdag sedan snart 9 år tillbaka. Idag har det förvånandsvärt nog inte varit en lång skoldag. I vanliga fall går jag 8-15 men idag gick jag 8-13 ungefär. Så det var skönt! Jag och Linnea tog bussen till stan efter indvalet och så köpte vi hem fika, sen var vi till Mondo och jag inhandlade en kortärmad tröja från Vila och ett linne från Nümph. Linnea var ett bra smakråd ;) Sen åkte hon upp till jobbet iaf.
Igår bakade jag och ikväll kanske jag ska träffa Lina så då passar de perfekt så får jag bjuda henne på fika. Vi får se vad som händer och sker!

Och som sagt, fredag den 13:e är fortfarande en turdag. Många ser det som en otursdag och det gjorde jag också fram till fredag den 13 oktober 2000, sen dess har det varit en turdag, snart nio år sen!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Evy! Ja det är ju jobbigt, men som jag skrev, skicka gulliga sms/mms och/eller mail!



Blombud vore ju även mysigt, men lite försent påkommet nu kanske... Posta ett brev ,visst det är framme på måndag men ändå - kanonmysigt :) Jag brukar skriva brev till Martin. Kan skicka med en kärleksdikt lr nått :)

2009-02-13 @ 20:23:30
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0