jag är bäst på försovningar

Evelina, klockan herself, försov sig imorse. Igår är första gången på hela veckan som jag går och lägger mig efter klockan tolv. Annars lägger jag mig alltid efter tolv men inte en dag den här veckan utom igår. Men jag kände mig pigg så jag somnade nog först vid ett-tiden och därför försov jag mig också imorse. Jag vaknade fem över halv åtta, två minuter efter att bussen hade gått. Lyckat! Så jag sket i att åka på spanska lektionen eftersom jag började åtta redan. Så jag tog bussen vid nio istället och sitter på svenska lektionen och skriver övningsuppsats nu. Den ska vara inlämnad om 40 minuter.
Nu sitter Martin och stirrar på mig, det känns lite läskigt haha!

Nu ska jag fortsätta jobba eller i alla fall försöka. Ikväll ska jag ta mig en titt på administrationsläxan också. Men alla säger att den är omöjlig så jag vet inte ens om jag ids.

Kommentarer
Postat av: alexandra

läxan är kass å helt jävla omöjlig!

2009-02-05 @ 13:56:32
URL: http://alexandranorlin.devote.se
Postat av: Mimmí

ja skolan är bra sjuk ibland ><

blir så irriterad!





tack för kommentaren från förra inlägget :) Studenten är ju snart här så man undrar ju vad som komma skall...



och det verkar som om du har tagit över min roll som sjusovar'n ;)

2009-02-05 @ 17:24:22
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0