kvällen @ saras place


Det var en lätt dag i skolan idag, sen har jag varit hemma och gjort ingenting. Jag sov lite, hade just ätit middag när Linnea ringde och därefter klev in genom dörren. Vi begav oss till Sara och Anders för Sara fyllde 18 i måndags så vi var dit och gick upp några kilon ;)
Kvällens samtalsämne råkade på något huxflux bli bröst så det var nog typ det enda vi pratade om haha! Det hela slutar oftast med att jag blir anklagad för att ha silikon :( Nå lite flänga i skallen blev vi allt men Sara hade varmt i lägenheten och sin såkallade porrbelysning på så jag kände mig inte helt jävla frisk haha!
Sen kilade jag och Linnea vidare till Ica och hon handlade fikabröd till sin APU-plats och jag träffade min mentor. Sen gick vi hem hit och så hämtade hennes bror henne lite senare.

Jag blev jävligt sur på mamma idag för att vi inte hade nå socker hemma. Och hon blev arg på mig för att jag gnällde över det och när jag sa att vi inte är en normal familj som inte har socker hemma. Och så sa jag att det varit slut i flera jävla månader, fast det tror jag inte att det har. Jösses vad jag gnäller över småsaker hemma hos mamma hela tiden. Jag vet att det är långt ifrån lätt att vara min mamma med det humör jag äger och har.

Jag har faktiskt vart duktig och läst igenom alla 11 sidor till historiaprovet imorrn en gång. Så jag ska läsa dom en gång till har jag planer på, men jag måste läsa igenom till engelska redovisningen imorrn så jag ser att jag har allt klart, men nu ska jag bänka mig framför teven först! Sen vill jag bara sova egentligen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0