svinigt jävla kallt utomhus

Hit me with your best shot.
Tack älskling för att du förstår. Du är guld värd.


Det här är faktiskt en gatulampa fotad i rörelse, tro de eller ej haha.

Idag har jag inte alls gjort mycket, slutade skolan tio i ett, Michaela hämtade mig sen och vi gjorde lite ärenden i Gällivare innan vi åkte till Kullen och åt tårta för hennes mamma fyllde år idag. Sen kom Sofia dit, vi for till Dollar Store och sen skjutsades jag hem. Jag åt, gick och vilade och sen gick jag ut en sväng men fy helvete vad kallt det var, tur att bilen stod igång under tiden, höll på att frysa ihjäl! Sen hemma har jag fyllt i lite papper till skolan, skulle egentligen baka också men det skulle tagit sån tid så jag lämnar det till imorgon. Det var förresten -24 grader ute när jag vaknade imorse. Fyfan!

Nu har min pojk somnat verkar det som för det blev ganska tyst i telefonen som har plingat på mest hela kvällen. Jag saknar honom, jag längtar tills han kommer hit. Så nu ska jag borsta tänderna, längta ihjäl mig efter Christoffer, lägga mig under täcket och läsa igenom till NK-grejset imorrn. Sen ska jag sova, det ska bli skönt. Jag är inte peppad för en morgondag, tur att jag går 9.25-13.50, det är ganska lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0