3 veckors skolarbete i rest

Spanska, engelska, svenska, matte och samhällskunskap är de ämnen jag tagit hem arbete i, de som jag vet på ett ungefär vad som behöver göras men jag vet att i engelskan och spanskan har jag mer att göra än det jag har gjort nu. Dock är jag klar med spanska, engelska och svenska! Känns skitbra, har jobbat drygt 2 timmar med det nu.

Det jag behöver göra i samhällskunskapen är nån större uppsats, så jag ska börja lite smått med den. Ska höra med Robert om jag kan lämna in den på fredag, sen veckan därpå börjar ju vårterminen och då får vi en annan lärare. Matten ska jag sikta in på att göra lite imorrn. Orkar verkligen inte idag för jag blir bara sur, är helt värdelös på matte! Men samtidigt blir det fel att sitta imorrn och göra säkerligen minst 3 kapitel.. Jaja, jag orkar verkligen inte med nån matte idag.

Vi ska tydligen inte ha några bildlektioner nästa vecka heller. Jaha, hur hade hon tänkt då? Tror vi har gjort kring minst 6 arbeten på bilden och gissa hur många jag har gjort? Två. Jag har två klara arbeten och ett halvklart. Sen vet jag att det är två arbeten som dom gjort medan jag hållt på med mina och så måste dom ju ha gjort nånting under de 3 veckor jag var sjuk.
Och jag gruvar mig för vad jag ska få för arbeten i historian, det skulle jag inte få över lovet utan efter det istället eftersom jag redan hade så mycket att göra. På fredag har jag dessutom prov i administration (datakunskap) och jag minns ingenting! Hur ska det gå?

Jaja, antar att det inte är så intressant att läsa mina klagomål, men nånting måste jag ju få klaga över ;) Ge mig lov nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0