besök på kvällskvisten

Idag vaknade jag vid halv ett nån gång. Eller nej, men det var då jag klev upp. Efter ett ringde en irriterad pojkvän (vilket är förståeligt!) så vi surrade ett tag, sen tog jag en låångpromenad med hunden för att rensa tankarna. Efter det hem för att äta och sen en halvtimmes vila innan träningen började klockan fem.

När jag kom hem från träningen kom Lina och Fanny förbi. Dom var här drygt två timmar tror jag, så dom har dragit precis :) Det var trevligt att dom kikade förbi! Jag ska slänga mig in i duschen nu, sen försöka mig på samhällsuppsatsen. Efter det surra med Christoffer innan jag går och lägger mig.


Överallt på jorden finns människor som vet att regnet alltid faller i tid och evighet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0