dagens bästa

Dagens bästa blev lätt Sofies agerande när vi skulle från Linnea till matsalen! Vi hoppade in i hissen, 12:e våningen. Hissen stannade sedan på 11:e våningen..

jag: Nej, nu ska det kliva på folk..
Sofie: Ja, mitt ex!
Dörren öppnas och tre killar kliver in. Sofie låter killarna kliva på innan hon själv går ut. Men vafan tänkte jag, vart ska hon? Ogillar dom varandra så mycket att dom inte ens klarar av att åka hiss tillsammans?
jag: Eh, men hallå Sofie? Kom hit nu!
Sofie: Jaha, oj! *vänder och går tillbaka in i hissen, hon trodde antagligen att vi var på botten redan då*
Killarna står i hörnet och småpratar lite (antar att dom tyckte situationen var lite rolig dom med).
Sofie (för att bryta den pinsamma tystnaden): Ja, den här hissen är ju rätt gammal...
jag: Mmm.. *håller mig för skratt och står och stirrar in i hissväggen resten av vägen ner*
När vi är nere på bottenvåningen går jag och Sofie åt ett håll och killarna åt ett annat. Jag och Sofie gapskrattar iaf, och det gör nog killarna också!

Kommentarer
Postat av: sofie

hahahaha.. pinsamt;)

2009-01-20 @ 15:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0