freeeeedag för tusan!

Var en lätt men ändå tråkig och dryg skoldag idag. Historia en timme, typ en halvtimmes svenska lektion, sen lunchade jag hos Linnea och så var det dags för 140 minuters dryyyg administration/datakunskap. Jag gjorde inte nånting alls. Inget! Vi gick efter drygt två timmar. Jag och Linnea tog bussen mot Gällivare, jag hoppade av vid Hedmans istället och gick hem till Andreas och Sophie en sväng. Och där träffade jag deras nya tillskott Clint, bara 2,5 vecka gammal :)
När jag besökt dom klart så gick jag ner på stan och fikade med Linnea och Maria. Sen vidare för att fylla på busskortet så nu är det gjort, sen gick jag hem. 



Lille bäbis-Clint :))

Jag är grymt trött, ska ta det lugnt ikväll, blir nog att kolla Lets Dance och sen kanske nån film. Imorgon ska jag på 80 årskalas från 14-18.. Jag går dit genom klubben då jag är den som känner denna gubbe bäst av ungdomarna för att jag gått kurs för han (en gång!) med hunden. Jaja, finns fortfarande trevliga saker att hitta på när jag varit där ;D

Dagens nyhet är att jag har fått mitt betyg i svenska. Jag har IG i Svenska A! Herrejösses, trevligt med första terminsbetyget och så får man IG.. Nånå, jag vet ju att det beror på att jag varit sjuk och inte gjort allt som jag ska! Undra om jag har IG i nå fler ämnen? :s

Nu ska jag kanske vila lite, sen äta och börja plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0