lång jävla måndag

Vi hade naturligtvis ingen matte idag, så hade kunnat ha sovmorgon till 11.40. De andra lektionerna hade vi, men dagen var seg och jobbig. Hann bara äta när jag kom hem, sen for jag iväg på träningen.
När jag kom hem från den bråkade jag med datorn för ljudet har slutat funka. Kom över till pappa kring tjugo över tio och då sen ringde jag till David och surrade. Han la nyss på så jag ska försöka fortsätta med samhällsuppsatsen. Sen ska jag sova, jag ska försöka lägga mig vid halv tolvtiden idag.

Skola imorgon 8.00-12.50 så det är väl hyfsat bra. Engelska, matte och sen idrott. Men jag får ju inte vara med på idrotten på 2 månader, så får väl bara sitta och glo antar jag. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0