när jag inte trodde det kunde bli värre

DÅ BLEV DET JUST DET!!! Gaaah, jag ska fan lägga mig och sova resten av dagen efter middagen. Varför är allt emot mig idag?! Hojja. Jag har just upptäckt att morsan har köpt hem nå toalettpapper som jag inte gillar. Jag vet, jag är löjlig men det ska vara klorblekt och mjukt, vafan annars är det inte toapapper :o Köp lambi eller nå!
Jaja, det är iaf inte det. Jag hjälpte min mor med maten idag, jag stod och stekte och hon kokade upp vatten. Så skulle hon ta bort kastrullen från plattan när vattnet kokat upp och så vettefan vad som händer men då spills det kokhett jävla vatten på min fot!!!! Fy helvete vad ont, in i duschen och skölja med iskallt vatten. Nu är min fot helt röd och svullen.
Vad har världen emot mig idag?!?!

DAGENS JÄVLA HUMÖR x2


Kommentarer
Postat av: Pernilla S

Åh, jag hatar såna där dagar då allt går fel! Det finns fan inget värre, man blir bara mer och mer irriterad för varje sekund som går :S



Och jag håller med om toapappret, haha ;)

2009-01-27 @ 17:38:27
URL: http://pernillaha.blogspot.com
Postat av: Lina Sundqvist

SV: Vilken konstig lärare:O

fast det var ju ändå bra för er;)

Tack för peppningen:)

2009-01-27 @ 21:47:49
URL: http://linasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0