redan fredag imorgon

Vilken lätt skolvecka det har varit :O Första gången på riktigt länge som jag känner så. I måndags gick jag visserligen 9.40-15.55 men sen har det varit lätta skoldagar; tisdag 8.00-12.50, onsdag 10.50-13.50, torsdag 9.25-11.45 och imorrn går jag 8.00-12.25 men då har jag 1½ timmes hål också.. Vi har ju inte alltid såhär lätta veckor men nu i veckan har det varit många inställda lektioner tycker jag..

Idag fick jag förresten mitt armband som jag beställde i måndags! På det står det "Love as though you have never been hurt before", och ja för den som är dålig på engelska så "älska som om du aldrig har blivit sårad förr".
 



Ikväll sover jag hos Linnea. Så jag tar bussen dit innan åtta eller efter nio nån gång. Nu ska jag ringa min pojke, jag saknar honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0