söndagsångest

(Och då är allt som vanligt antar jag?) Söndagsångest är inte alls kul. Går 9.40-15.55 imorgon, tungt. Har så jävla tråkiga, jobbiga och långa lektioner. Men men, that's life.
 
Idag har jag vart och kikat hockey, MAIF-Asplöven. Det slutade 8-6, maifarna spelade bra. Sen åkte jag hem, sov lite och åkte upp till Malmberget igen. Och när jag kom hem så var jag ut och promenerade med Hanna. Vi gick en timme, skönt att komma ut i friska luften :) Nu ska jag hoppa i duschen, sen ska jag försöka sova tidigt. Vi ser hur det går med det.
 
Precis idag är det ett halvår sen, tiden går fort när man har roligt! Och även om jag då varken visste vad jag ville eller ens hoppades på så blev det som det blev, och jag har aldrig ångrat en sekund =)
 

Som man bäddar får man ligga, eller kanske: Den som bäddar hemma får man ligga med?

Kommentarer
Postat av: alexandra

söndag är skit! :( men en vecka går fort ;)

2009-01-26 @ 18:14:55
URL: http://alexandranorlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0