Hemma igen

Kom hem från Norge idag. Skulle tåga från Narvik men tåghelvetet var inställt! Som om inte det var nog så var bussen en timme försenad -.- Fick åka med den till Abisko, sen därifrån med tåg hem. Och som om inte det heller var nog så var det ban-nånting-arbete på vägen fram till Kiruna så tåget kunde bara köra mellan 40-70 km/h. Hallelujah!



Det ryktas om att lönen på drygt 7500 kr kommer in på kontot på måndag, så det ska jag och Linnea fira med frukost på Nyfiket och en runda på stan, sen en sväng till jobbet och kolla läget också. Låter finfint! :) Sen blir de att packa det sista innan jag sticker iväg. Stressigt blir det för jag ska ju iväg imorrn och är hemma på söndag.
Ikväll ska det planeras lite nogrannare för semestern verkar det låta som, så jag måste prata lite med herr C innan vi börjar diskutera det. Och nu ska jag slita mig härifrån, är tröttare än.. nånting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0