Jag är dålig på att packa

Speciellt på att packa lagomt. Jag hoppas att sju sockar, två jeans, sex leggins, fyra midjebälten, fyra bh:ar, sexton trosor, ett par shorts, två mjukisbyxor, en "vanlig" byxa, en haremsbyxa, fyra tröjor, tio linnen, fem t-shirtar, tre tunikor och en klänning ska räcka i klädesväg. Och givetvis måste de ju tvättas under tiden. Är jävligt stressad över att jag inte vet hur länge jag blir borta. Det är svårt att packa då. Jag tror jag tagit med för mycket med tanke på att jag har tillgång till tvättmaskin (a) Tror inte det kommer rymmas i väskan. Det här är ju ändå BARA kläder. Jösses.



Nu ska jag fortsätta packa och sortera, hoppa in i duschen, prata med Christoffer om han nu ringer nån gång, sova och upp på morgonen för att akut-tvätta lite kläder innan jag sticker till Norge. Hemma på torsdag :)


Kommentarer
Postat av: Linnea N

ooj, dom där kläderna räcker nog för ett år ;) haha

2009-07-06 @ 10:23:52
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0