kvällsrubrik

Idag har jag fått sommarlov! Ska till skolan och städa torsdag nästa vecka och sen på fredag är det avslutning. Så tills dess är jag ledig, skönt :) Blev väckt tio över två inatt så och pratade i telefon lite, så jag försov mig imorse såklart. Men jag och Ida tog en senare buss för hon försov sig också.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska joina Sara och Jenny eller inte. Hade vart riktigt trevligt men jag är så helvetiskt trött efter dagen, fifan. Och då måste jag börja klä på mig och gå till henne, inte för att det är långt eller ens jobbigt men jag är trött.. Får se hur det blir.

Och vi åt faktiskt glass i skolan idag, haha!

Jag saknar Herr C, punkt.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag vet vem som rigde och väckte dig (A)

Lite mitt fel, förlåt ;)

2009-06-05 @ 10:59:01
URL: http://mslouisiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0