specsavers

Idag har jag varit och fixat nya glasögon. Blä på det. Egentligen har jag behövt göra det hur länge som helst för jag ser inte bra i dom jag har nu, får huvudvärk hela tiden, dom är nå djävulskt repiga osv. Fick iaf två till priset av ett så jag tog ett par som ser nästan precis ut som dom jag har nu för jag vill ju inte byta som sagt, och sen ett par som syns lite mer. Lär väl använda de andra mer men man får väl växla om ibland.
Pappa sa att det skulle gå på kring 2000 kr för synundersökning och ett par glasögon (sen fick man ju de andra på köpet) så det var jur hur billigt som helst, han har betalat 5000 kr för glasögonen som jag har nu.



Sen fick jag tid för synundersökning om två veckor. Så jag tror inte jag hinner hämta glasögonen förrän i augusti. Brukar ta ett tag när de skickar iväg dom osv och jag är ju bara hemma i tre veckor efter jag har gjort undersökningen så jag tror inte dom hinner skicka tillbaka glasögonen och de. Så jag får dom säkert medan jag är bortrest. Nåja, hade ju varit bra om man fick dom innan så hade jag kunnat vänja mig vid att ha dom under semestern, tycker inte om att byta glasögon. Tycker inte om glasögon över huvudtaget.


Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan lust att följa varandra via bloglovin? I så fall skriv tillbaka till mig när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Glöm dock inte att skriva in din bloggadress så att jag hittar dig igen :P

2009-06-10 @ 17:08:31
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0