en helt vanlig tisdagskväll


 

Har just kompletterat ett IG, gick lätt och jag har fått ett klart godkänt istället. Och ja, godkänt var det bästa man kunde få haha. Så det funkar fint. Funderar på om jag ska orka skriva något mer på rapporten eller mejla den direkt till min lärare. Känner mig så jävla stressad, är inte ens klar med faktadelen, eller ja kanske. Beror på om jag orkar skriva mer.

Idag skulle jag ha en lektion, idrott. Egentligen två men jag skolkade från engelskan för vi hade så långt hål i och med att vi inte skulle ha nån matte idag. Men när jag kom till idrotten så hade vi vikarie för våran idrottslärare låg på Sunderby sjukhus och hade vart med om en bilolycka. Hoppas hon repar sig, hon är en bra lärare. Vi skulle iaf ha distanslöpning så vi fick springa hem. Det är drygt 5 km mellan Malmberget och Gällivare för de som inte vet. Men eftersom det här är första idrottslektionen jag är med på sen november så promenerade jag istället. Jag har ingen kondis, men det är skönt att jag får börja idrotta igen, dessa tre månader helt stillastående har varit hemska!
Var på stan med Sara också, hon köpte rosor till sin pojk som fyller år idag. Sen hann jag träffa Linnea också. Vi kirrade smått planer för fredagen, mysigt :)

Nu ska jag kanske ta fram rapporten. Kanske. Om jag orkar. Annars tänkte jag snart krypa ner under täcket, jag vill sova. Är inte taggad för spanska imorrn. Hojjfyfan. Och ja, skola över huvudtaget. Ge mig lördag!
  
Voi rakkaani, minäkin rakastan sinua!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0