en sån underbar morgon!?

Ja, iaf om man jämför med natten. Jag la mig i sängen innan ett nån gång, bestämde mig för att läsa i den där engelskaboken och vipps, 18 kapitel senare var jag klar. Då var klockan just efter tre och Christoffer hade somnat så jag fick inga sms längre och tänkte att då kan jag också sova. MEN vad tror ni inte händer då? Jo, mina grannar bestämmer sig för att ha sex. Jag vet inte om jag skrivit det tidigare men vårat hyreshus är jävligt lyhört och jag har tvingats höra dom förut..! Och okej att dom stönar och har sig, det kan jag väl inte hindra dom från men dom kan väl för i helvete skruva fast dom där benen på sängjäveln så jag slipper höra hur långt dom har kommit. Jag får ju för fan mardrömmar! Och jag fattar inte att det inte stör dom att sängen gungar ikapp med dom sådär jävla högljutt men nänä.. Jag somnade efter fyra i alla fall och då var dom tysta, tack för det.

Nu ska jag hoppa i duschen, idag måååste jag ta tag i mina läxor annars kommer det aldrig att bli gjort. Men först ska jag ut och rasta hunden, jag tror det blir en lång promenad istället för en kort pissrunda för nu lyser solen och det är nollgradigt ute, mys! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0