imorgon åker jag

Gårdagen spenderades med Linnea i Luleå, det var jättetrevligt :) Jag snålar väl lite på bilder, finns några fler på min bilddagbok men jag slänger upp två här iaf.

 

Idag ringde Michaela och väckte mig (tur att nån håller koll på mig!) så jag klev upp, duschade och tittade på teve. Sen hämtade hon upp mig när hon slutade jobba och så åkte vi till Kullen för hon skulle äta. Var där ett tag, sen till mig för jag skulle äta. Och så har vi hunnit vara på stan en snabb sväng, och sen fikat hemma hos mig. Jag ska börja packa när jag har bloggat för imorrn åker jag. Är inte speciellt peppad om jag säger så.. Men men.
Och dessutom har jag tappat bort mitt smink!! Allt jävla smink är borta, borta, borta! Vilket jävla damp jag får, hojja! Hur i helvete ska jag hitta det? Ibland hatar jag att ha två hem..
Jag kom på att jag lovat mami en sak också så jag måste höra med henne om det blir av :)

Sååå jag kommer hem på söndag kväll eller kanske natt eller så tidigare än så, vem vet? Vi ser väl. Och sen är det skola = ÅNGEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0