jag borde städa oftare

För jag hittade nämligen femhundra spänn i en låda!!! Gissa vem som vart glad då. Nu blev jag genast inte lika fattig som jag kände mig igår. Så fort jag skrivit några rader till ska jag fortsätta städa. Har bestämt mig för att städa klart hos mamma idag så kan jag hålla på hos pappa under veckan, det lilla jag har kvar där alltså..


7 dagar kvar.. Jag klarar mig!


Igår räknade jag och mamma ut att jag har flyttat åtta gånger i mitt liv. Innan jag flyttade hit vart mamma bor nu så flyttade vi en gång per 1,5 år. Det är hyfsat mycket.. Och mer blir det! Hoppas att vi får flytta från det här hyreshuset snart, både mamma och pappa.
Sen om två år blir det flytt för mig igen. Jag har kommit överens med Michaela om att vi flyttar till samma ställe om hon inte har andra planer just då. Varför inte liksom? :) För bort från Gällivare ska jag, och jag tar Micka med mig!! Och än har jag två år på mig att övertala Linnea också, förhoppningsvis får jag bort henne härifrån med ;)

Nu ska jag fortsätta städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0