less efter en halv vecka

En halv vecka har gått sedan vi började skolan efter lovet. En halv vecka och jag är redan less!! Usch och fyfan. Nog är det allt bra illa. Jag har ångest över mediagrejset som ska redovisas imorrn och jag har skrivit på tok för lite, IRK-rapporten som borde påbörjas så jag inte sitter i sista sekund som vanligt och sen då självklart ångest över engelska bokrecensionen. Har fan bara läst fyra kapitel av boken och jag lånade den i början av första terminen.. Nåja, de får jag sota för sen.


veeeem minns min fina jonglering med en pizza för tre år sen?

Ikväll ska jag upp till Malmberget. Så innan det ska jag göra klart mediagrejen och äta. Så tar jag nog en hyfsat tidig buss hem ändå så jag hinner duscha innan jag ska sova..
 
-
If I made you mad today, tell me would you still love me tomorrow?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0