min bil


 

Sofie har undrat vad jag har för bil och jag har lovat att lägga in bilder i bloggen och visa, men jag har inte orkat förrän nu! Det är iaf en Audi 100 2.8E, årsmodell 1992. Som en sån på bilden fast min är grönmetallic :) Men den är avställd eftersom jag inte har körkort så ingen kör ju med den, men jag är skyldig transportstyrelsen 43 kr för att min bil ens finns, haha! Men nu vet du iaf, Sofie! :)

Hon skulle ju förresten sova här inatt, Sofie. Men så ringer hon och säger att hon är så jävla bakis haha! Så vi ska träffas på stan imorrn istället. Jag sover i Malmberget hos Linnea ikväll så slipper hon vara ensam. Mamma skulle skjutsa upp mig och Sofie till skolan sen imorrn, då har vi NK och sedan rapportskrivning. Trist!

Nu ska jag göra klart mitt jävla hemprov, sen posta det! Och snart skjutsar nog mamma upp mig till Mbgt. Jag hittade just en gammal bild från -07 på bilen! Den var inte så bra men såhär ser den ut iaf :) Den ser nästan svart ut, men det är den inte :p



Kommentarer
Postat av: Mimmí

du gör som jag, ha bil men inget körkort :) haha

din är iaf snyggare än mitt åbäke!

2009-03-30 @ 00:30:03
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/
Postat av: sofie

tummen upp=)

2009-03-30 @ 17:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0