panik, panik, panik

Fan vad jag hatar att jag ska ha allt så planerat. Jag är verkligen besatt av att ha allt helt klart framför mig. Vet ni vilken månad jag planerar för nu? Juli. Har suttit och pratat semesterplaner vid middagen och eftersom vi inte verkar komma fram till något så blir jag så jävla frustrerad och jag får panik, så nu sitter jag här med dundrande huvudvärk. Och det är ju verkligen så himla jättetrevligt!

Från början var planen att åka till Barcelona, Frankrike eller Italien efter att min bror varit på hockeyskola. Men veckan efter det ska jag tävla på ungdoms SM med min jycke så då blev det inte riktigt som tänkt. Nu lutar det åt att vi åker veckan före hockeyskolan istället (eller ja, det är jag som har satt dom planerna för resten av min familj verkar chilla järnet eftersom "det är så länge kvar"). Dock så har jag planer även för veckan innan men jag kanske måste skippa dom isf, trist.. Men resa och allt måste ju bokas, hojja! Vi har iaf pratat om att dra ett par dagar över till Danmark men nu vid middagen började pappa och Jonte att surra om att åka till London igen, vi var ju där förra sommaren. Fast det säger jag verkligen inte nej till! Men jag frågade pappa om vi verkligen har råd igen..

Vi har inte ens kommit fram till vart vi ska åka, på ett ungefär när vi ska åka eller nånting, och jag blir seriöst knäpp. Det märks verkligen att jag är den enda tjejen i det här hushållet för alla andra tar det mesta som det kommer. Jag är planeringsfreak ;) Och det gäller egentligen allt..

Nåja, nu ska jag börja fundera på vad jag ska gnälla om för mat nästa vecka :) Den här veckan blir en lite konstig och annorlunda vecka faktiskt.. Jag är hos pappa denna vecka men han och Jonte åker till Kramfors på matchläger för Tevepucken på torsdag. Så jag tror det blir så att jag är här fram tills torsdag då lagar jag mat och sover här och sen på fredag äter jag med mamma och sover hos Linnea. Sen på lördag äter jag hos mamma men sover hos pappa och på söndag blir det bara att vara hos mamma.

Kommentarer
Postat av: Mimmí

haha låter precis som mig i svenska B! satt i 2 h på nationella å skrev 3 meningar, sen bytte jag ämne och skrev på 3 h å fick mvg :)





kul med semesterplaner! Jag har åxå halva sommaren planerad :) du är inte ensam!

2009-03-30 @ 20:09:52
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0