snart godnatt!

Idag var det faktiskt en lätt skoldag för jag drog hem redan vid två fast vi slutade fyra. Vi skriver rapport på dom två sista lektionerna, skulle vara duktig och jobba hemma. Kan säga att jag inte ens plockat fram min rapport. Hojja vilken ångest, jag är så dålig! Jag säger att jag ska skärpa mig men inte tusan blir det nå ändring. Jag vill ha sommarlov, vart fan är sommaren? :( Nåja, bara tre skoldagar kvar den här veckan för mig. På fredag är jag ledig! Fast jag ska ändå upp tidigt och spendera en jävla massa timmar i en bil så det jämnar ut sig, skönt att inte behöva gå på till skolan och ha några lektioner iaf. Ska till Umeå och blir där till söndag. Kommer vara helt knäckt på måndag morgon nästa vecka för vi kommer hem sent på natten på söndag.. Ska nog träffa min faster där på fredag, annars hoppas jag att jag har tid på lördag :D Det känns som att det var länge sen jag träffade henne!
 
Idag har vi diskuterat bloggar med våran mentor haha! Jag vet inte om det var speciellt givande men Robert övervägde om han kanske också skulle skaffa blogg, typ en "vaktblogg" som han sa, för han är nämligen krogvakt. Och då sa han att han skulle skriva något i stil med: "Jag träffade Petra (en elev som också satt med oss och diskuterade bloggar) idag utanför krogen, hon var väldigt full (inget ovanligt..)". Han skulle fixa en blogg ikväll så vi får väl följa upp det och se om det blev någon!

Nu ska jag joina pappa framför teven om han inte fortfarande ser på hockey, vänta på att Christoffer ska ringa när han tar sig tid för jag ringde ett tag sen men han hade inte tid att prata då, och sen ska jag krypa till kojs och åtminstone börja läsa i det där tråkiga kompendiet innan jag somnar. För ikväll vill jag lägga mig tidigt! Nu är det slut på sena kvällar, fast å andra sidan gör det inget.

OJOJ vilket inlägg, ni får pluspoäng om ni ens orkade läsa hälften av kvällens tankar ;)
 
-
Vart tog du vägen? Vart tog jag vägen själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0