sovmorgon?

Eh, ja det blev nog det idag. Jag var upp halv nio och sen gick jag och la mig igen, vaknade halv tolv. Visserligen skönt att sova, men ändå. Idag ska jag göra bort lite läxor och kanske baka om jag orkar. Jag har tänkt göra det i ett par dagar nu..

Blev en promenad imorse, det åkte förbi lite skoterfolk också. Jag tycker dom flesta är så jävla fjolliga, för när dom har åkt förbi en så ska dom alltid gasa på utav helvete eller dra värsta sladden som om man ska bli döimponerad. Synd för dom att jag inte brydde mig, och att han som körde först var jävligt ful. Okej, nu var jag elak men jag blev irriterad..

Nu ska jag nog sätta mig framför teven och glo, allt för att skjuta upp dom där läxorna. Hm.


12 11 10 9 8 7 6 5 4 3  2 1 0
still counting ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0