start på en ny vecka

Nu sitter jag med hårfärg i håret och väntar på att få tvätta ur det. Och jag har inga glasögon och sitter en bit från dataskärmen så jag ser typ inte vad jag skriver så troligtvis blir det nog lite stavfel haha, inte är det lätt.

Det var om inte annat en lätt men jävligt tråkig skoldag, skönt med bara två veckor till lovet! Linnea följde med till Gällivare efter skolan, jag hittade en jacka som pappa ska sponsra åt mig sen så det var bra :) Och så for vi upp till Malmberget och vi har faktiskt lagat mat hos Linnea idag. Vi tänkte prova på att göra plättar eftersom ingen av oss kan steka dom så nu kunde vi öva lite. Och dom gick ju att äta sen så jag antar vi fick godkänt men kanske inte så mycket mer haha ;)


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag krypa ner under täcket, skriva sms och hoppas på bättre tider. imorgon är en ny dag, om man nu ska låta lite trevlig och filosofisk. Vilket jag inte alls känner mig idag.. Tidigare under kvällen önskade jag att världen skulle gå under imorgon. Jag håller inte riktigt med fortfarande.

-
With my last dying breath i whisper I love you, over and over again


Kommentarer
Postat av: Michaela

Haha, jo jag börjar märka de.. : )

2009-03-24 @ 09:35:53
URL: http://mslouisiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0