struntprat

Jag kom att tänka på lite som sagts under förra veckan, lite småtaskiga eller korkade kommentarer så nu ska jag vara tråkig och lägga upp dom. Men troligtvis tycker inte ni det var lika kul som jag tyckte då när jag fick höra det första gången haha ;)

- Vissa är muskulösa och du är muskel-lös (pappa)

(nån började prata om ballerina-reklamen)
- Hur äter du din balle? (Jonte)
- Jag äter dom inte, jag har dom bara i munnen.

- Det är inte så konstigt att man är paranoid när varenda jävel förföljer en
 
(jag och pappa pratar om griftefriden)
- Det är därför jag aldrig skakar i dig på morgonen när jag väcker dig (pappa)
- Vadå för om jag är död eller?
- Nej men du sover ju som en död..

Humorn är sämst i den här stan, men det märks säkert haha!

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahaha :D

2009-03-10 @ 23:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0