våffeldagen

Antar att det är dagens stora rubrik. Skoldagen gick ganska fort men det var en jobbig dag med alldeles för många tankar så jag tänkte inte stanna hela, men jag valde att göra det ändå. Fick faktiskt lite gjort på rapporten också så jag var väl rätt duktig..

Just nu väntar jag på Michaela, hon är söt och ska bjuda mig på fika! Det är galet vad fattig jag är just nu, men jag inhandlade faktiskt en jacka för 500 spänn idag så jag får skylla mig själv ;) Fast pappa skulle väl sponsra den, sen är han skyldig mig för maten jag åt i Umeå men jag är skyldig mamma nästan 500 kr för kläder som jag beställt och så är ska jag betala halva Christoffers biljett sen också så jag antar det är +/- noll hur som helst om inte bara minus haha ;)

Sen när jag kommer hem ska jag kirra våfflor till min mor och bror, och så hade jag tänkt bjuda över pappa också men då skulle han jobba över och sen åka upp till ishallen med Jonte för han har träning. Så jaja, då vart det inte något av det idag.

& nu ska jag slänga på mig nå andra kläder och invänta Micka!

-
Life ain't easy for a boy named Sue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0