vilket jävla dilemma

FÄRGA LJUST HÅR, ELLER INTE FÄRGA LJUST HÅR?
(det är min största fråga för tillfället, och om jag ska göra det så blir det först i maj/juni)

Och om jag gör det så tänker jag bli mörkhårig till vintern igen.



Dom två första bilderna är visserligen tagna -07 men jag hade typ ljust hår i 4 år innan jag färgade det mörkt igen i somras. Och bilden längs till höger är tagen när jag var 12 år, fy fan vilket långt hår jag hade!! Och hur i hela helvete kunde jag klippa bort det? :((

Nu måste jag faktiskt packa, sen ska jag försöka plugga, skriva ut lite saker och se om min pojkvän har tid att växla några ord med mig innan jag kryper till kojs, uppstigning 05.30 imorrn. Ohja, jag är pepp! (eller så inte..)

-
For heaven's sake I see right through you, but you don't know that I've got secrets too


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0