you're poison running through my veins

Idag har jag stått i fiket på ishallen och offrat mig lite medan min bror spelade match. I övrigt har det varit en seg söndag, men heeelt utan söndagsångest. Fy fan så skönt! Dock en hel del annan ångest så det var inte så trevligt i vilket fall som helst, men det ordnar upp sig det med antar jag. Surrat lite med Linnea i telefon också och lättat på tankarna och så även känslorna, skönt att ha någon som kan lyssna!
Jag har inte en enda jävla plan inför morgondagen, det känns lite läskigt. Det får inte bli en seg och långtråkig dag, jag har lov och det ska vara kul ju! Så vi får se vad som kan göras åt den saken. Nu ska jag titta på teve, Linnea sa att det skulle vara nån film och den har nog redan börjat nu så jag ska se om den är nå bra!

I want to love you but I better not touch,
I want to hold you but my senses tell me to
stop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0