det närmar sig

Idag hade jag en kort och enkel skoldag, som de flesta andra tisdagarna. Nästa tisdag har jag min sista idrottslektion i ettan, så vi kommer sluta kring halv elva varje tisdag, skönt :) Jag och Linnea åt och for och shoppade lite efter skolan. Jag köpte nya skor och snillet Linnea nöjde sig med en miniräknare med tre års garanti och en gradskiva, härligt bruden ;) Vi ska på stan på torsdag också, då ska jag köpa ett par skor till om jag hittar några.

Ska plocka fram min engelska bokrecension igen och kolla vad jag behöver ändra för att få bättre betyg, men tydligen var den rätt så bra skriven. Det trodde jag inte eftersom jag inte tog med alla punkter :p Nåja, ska inte klaga.
Sen blir det väl middag nån gång, ska iväg med mami på klubben en sväng och hjälpa till med nått, sen upp till mormor och morfar och duscha! Kul att det är nå trasigt nere i källaren som gör att vi får kallvatten för att vattnet hinner inte värmas till alla lägenheter. Det skulle vart fixat igår men icket. Jag ids inte ens chansa för jag blir så förbannad när jag får duscha i kallvatten. Lika bra att åka upp till Malmberget och göra det, blir ändå ensam där så.



 I helgen blir det förändring
   i mitt hår kan jag säga!
   Den som lever får se ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0