en enkel vecka trots allt

Helt plötsligt vart den här veckan så mycket lättare. Har vanliga lektioner imorgon 8.00-12.50, på onsdag orkar jag inte gå på spanskan på morgonen för vi har en inställd lektion sen så det blir ett långt hål. Så då har jag bara en lektion, 12.45-13.40. Sen på torsdag har jag engelska NP från 8.00 och efter det har jag en lektion som slutar 11.45. Fredag går jag vanlig dag 8.00-15.00 typ. Brukar få sluta tidigare. Så nu behöver jag inte ha ångest över den här veckan längre! :)

Har iaf tänkt vara duktig och göra bort nk-läxan nu. Borde göra indvals-läxan också när jag väl är igång. Just nu vill jag bara att tiden ska gå så jag kan få gå och sova, för jag är trött. Har mått illa i en hel jävla vecka också, undrar vad fan det ska vara nu som spökar. Har såndär spykänsla men det spelar ingen roll hur många fingrar jag kör ner i halsen, det går inte att spy ändå. Hoppas det går över, annars måste jag kolla upp det där.. Nu blire att vara duktig och göra läxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0