en lista

Jag kör väl också den här listan som cirkulerar runt hos de allra flesta.

10 favoriter
Dialekt:
vet inte, men folk söderut pratar härligt!
Mat: annorlunda lövbiff (a)
Låt: Hana Pestle - Need (för tillfället, men imorrn är det väl någon annan)
Tecknad figur: fåret Shaun! fast han är animerad, men ändå :(
Sport: hockey är kul att se på iaf
Komiker: typ Robert Gustavsson eller nån sån
Veckodag: fredag
Glassmak: glass som glass, allt är gott
Soloartist: vet inte riktigt

9 för tillfället
Humör:
jävligt trött
Tanke: Vad händer härnäst?
Kläder: mjukisbyxor, sockar, linne
Bakgrund: älskling
Känsla: utmattad
Tid: 22.39
Bästa sak: mobilen <3
Irritationsobjekt: de tänker jag inte skriva

8 första
Bästa vän: Charlotte
Husdjur: min råtta Oliver tror jag
Kyss: minns jag faktiskt inte
Piercing: öronen, annars naveln
Förälskelse: var väl egentligen Johan men jag var ju som aldrig riktigt kär i han
CD skiva: vet inte, säkert Britney Spears
Bil: min Audi 100 <3
Ord: tror de var mamma eller pappa, med nå halvkasst uttal

7 senaste
Telefonsamtal:
vet inte, mobilen ligger på laddning i sängen
Mat: korv
Dryck: norsk läsk! eventyr-brus <3
Biltur: en timme sen, eller två
Tv-program: var väl förra veckan nån gång, minns inte vilket
Spelad låt: Everybody's gonna learn sometime
Köpta klädesplagg: leggins tror jag, var nog när jag var i Piteå iaf

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej inte dejtat men drivit/playat med eller vad ni vill kalla det (fast å andra sidan är jag en sån som driver med alla mina kompisar)
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad:
Badat naken: ja
Varit med på TV: nej det tror jag inte
Varit med i tidningen: inte de heller skulle jag tro

5 nej tack
Skolämne:
spanska och matte
Mat: renkött, blodpudding och sånt
Musik: opera, dansband osv
Dryck: dr pepper ;p
Djur: insekter iaf

4 saker
Du gjorde igår kväll: tog det lugnt, ljög för mig själv att jag skulle plugga, hade småångest och sov massor
Du kan höra just nu: Turbo (min fågel), teven, musik och nån som slamrar i köket
Du inte kan leva utan: min familj, Stoffe, mina kompisar, hundarna
Du gör när du har tråkigt: promenerar, datorn, åker till en kompis eller sover

3 personer
Du kan berätta allt för: tyvärr så berättar jag aldrig allt åt nån
Du tycker om: kan inte välja bara tre :(
Du inte gillar: en av grannarna, en till granne och min gamla låtsaspappa

2 val
Coca Cola eller Fanta: cola
Hund eller katt: hund

1 önskan
Det tänker jag inte avslöja för då får jag inte som jag vill (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0