jag tänkte få lov att gnälla lite

Jag känner att jag behöver det, att gnälla alltså. Det har varit en bra dag, fartfylld. Helt okej. Blir skönt med helg efter morgondagen. Ska vara i stugan med papi hela helgen, tusan så skönt att komma bort!

Och jag tänkte som sagt gnälla lite. Men jag tror inte att jag ska göra det, fast jag hade kunnat skriva tvåtusen rader om hur mycket jag saknar Christoffer ikväll, för det var just det jag tänkte gnälla på. Det gör ont i hjärtat att sakna någon så mycket. Jag ska befria er från mitt gnäll. Fast saknar han det gör jag ändå, men nu är det inte länge kvar. Och dessutom så blir det bara jobbigare för mig av att jag skriver och gnäller.

Jag sitter med mina andra omgång färg i håret. Har suttit 25 minuter så jag har 5 minuter kvar men ska sitta drygt 40 minuter till. Sen blir det tredje omgången med färg nu i helgen nån gång. Är redan less ;) Men topparna är så jäkla mörka så dom är typ fortfarande svarta fast det gör inget för tillfället, det ska jag fixa till sen. Om jag orkar, annars drar jag på mörk färg nu i helgen, men så tråkig vill jag inte vara ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0