om pengar växte på träd

Hela dagen har bara kretsat runt pengar idag, haha! Jag blir nervös, får ångest, blir stressad osv. Önskar att jag hade tagit tag i det här tidigare men tji fick jag nu ;) Nåja, allting löser sig till slut. Jag tror jag ska plantera hela trädgården full med träd där det växer pengar, lite som jag skrev om i förra inlägget. Det blir nog super.

Helgen kommer spenderas i stugan för dom hade lovat toppenväder där så jag ska sola och glassa, på söndag ska jag tvätta kläder, måndagen är fullbokad och jag går dessutom en lång skoldag, tisdag ska jag träffa Michaela och på onsdag åker jag. Ska bli så skönt att komma bort härifrån, längtar tills jag flyttar hemifrån (för det är lika med bort från Gällivare). Jag kan inte varva ner här oavsett om det är vardag eller helg, jag har alltid nått att stressa över men när jag inte är hemma så kan jag koppla bort det och då mår jag bättre. Nä nu ska jag börja packa ihop lite grejer till helgen och sen försöka lägga mig hyfsat tidigt.

--
 
Och till den som kommenterade anonymt i mitt förra inlägg, det spelar väl ingen roll hur länge man har varit tillsammans, det är väl ändå inte bara en som ska betala alltihopa oavsett vad det handlar om? Det tycker åtminstone inte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0