snart helg :)

Sitter hemma hos Linnea, har snott hennes dator och väntar på henne. Har varit här snart en timme och hon kommer nog hit på dryga timmen skulle jag tro. Snart ska jag koka nudlar hade jag tänkt. När jag är hos Linnea brukar jag alltid kolla på bilderna från balen. Fast jag har sett dom tusen gånger innan :p Jag vet inte riktigt vart mina egna bilder från balen är, jag har tappat bort cd-skivan som dom är brända på för ett tag sen. Jag har tappat bort för både juni 2008 och juni 2007. Undra varför just juni? Det är verkligen dom bilderna från de åren som jag helst hade velat ha kvar, nästan iaf. Jag har sån otur ;) Nu ska jag ladda upp en av alla utnötta bilder från balen. Snart ett år sedan. Blir kul att se dom som går ut nian nu i juni, när dom går grundalbalen. Det var inte lite nervöst när man själv gick.
 


På söndag (troligtvis) ska jag färga håret igen. Mina toppar är fortfarande lika mörka som vanligt. Men jag ska bara ha överhåret ljust till att börja med, annars sliter det på allt hår så mycket. Får se hur det blir i slutet. Om några timmar börjar indvalslektionen, sen hämtar pappa mig och vi sticker till stugan. Jag ska köra, hur jag nu ska hitta utan GPS! Nu kokar vattnet så jag ska lägga i nudlarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0