spanska och samhällsekonomi

Det har jag haft prov i idag. Spanskan gick bra, det var muntligt. Samhällsekonomin däremot hoppas jag att jag aldrig behöver veta om jag blev godkänd haha. Jag har sovit från halv två till halv fyra. Det var jäkligt skönt så nu är jag taggad för kvällen, eller så inte. Nåja visst ska det faktiskt gå ändå.
Skräpmat blir det idag, det var ett tag sen så det ska säkert sitta fint. Tur att jag ska ut och röra på mig sen. Jag längtar bara tills att morgondagen är över för då är det förhoppningsvis inte jobbigt i skolan längre. Muntligt nationellt i engelska imorgon sen är det över. Fast jag har en uppgift i NK att göra också. Tur att det faller bort lektioner nästa vecka. Drygt inlägg.
 


You haven't lived until you've found something worth dying for
( Du har inte levt förrän du har hittat något som är värt att dö för )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0