en lång sammanfattning

Jag tänkte skriva ett inlägg om de senaste dagarna, ska försöka vara kortfattad ;)

Tordag: M-L hämtade upp mig på station, vi åkte iväg och promenerade, satt sedan och fikade tills Tobbe hämtade upp mig. Christoffer var trött för han låg fortfarande i sängen när jag kom ;) Vi gjorde väl inte direkt nå speciellt under dagen men vi såg Bonde söker fru på kvällen såklart (a)
Fredag: Vi gick ner till sjön, Christoffer och Leif fixade bryggan och sen kom Åke och Tage (om jag inte minns fel?:) dit och dom förberedde för att bygga en eldstad tror jag, förstod inte så mycket :) Sen gick jag och Herr C upp till Åke och Lizzie för Kerstin var där. Vi var där ute ett tag sen gick vi hem och jag sov lite för jag mådde så dåligt. Leif grillade på kvällen. Mer än så blev det inte har jag för mig, jag somnade direkt jag la mig i sängen och Christoffer väckte mig när han skulle sova men jag var nog helt borta.
Lördag: Vi var ute under dagen, grillade igen och sen fram mot kvällen åkte vi ner till kålmilan, där var Martin och Leo och vi stannade där ett tag innan vi åkte till Kerstin och tittade på film. Sen åkte vi tillbaka till kålmilan och där var det ännu mer pojkar, till slut åkte vi till Martin innan vi åkte hem. Kallt som fan var det ;)
Söndag: Jag, Christoffer och Marianne åkte in till Valbo, var där ett par timmar. Sen åkte vi hem, var ute, spelade kubb och nå annat, som jag inte vet vad det heter, med Leif. Och efter det var det bara att åka till tåget.

  
 

Har mått fysiskt dåligt under hela tiden jag vart borta, blivit förkyld och sånt jävligt. Fast det är alltid lika skönt att komma bort oavsett hur man mår :) Mådde väl som sämst igår egentligen, tänkte stanna en natt till så jag inte skulle behöva sitta sjuk på tåget men den jävliga hostan släppte efter några timmar och tågresan gick bra.
Träffade tre Skellefteåkillar som jag surrade med fram till kvart över fyra på morgonen. Har sovit en timme totalt, Christoffer ringde och väckte mig när han väntade på bussen imorse. Den ena Skellefteåkillen, Mongo som han kallades, visade sig ha samma humor som mig, fyfan vad vi skrattade. Mongo tryckte in ett kvitto i munnen på Kristoffer (en av dom andra killarna) när han sov och så väckte vi han. Lika dålig humor båda två när vi fick se hans reaktion! Den tredje killen, minns inte vad han hette, tyckte vi hade helstörd humor :p Nåja, var trevligt sällskap iaf, vi pratade om allt från arbetslöshet till droger och ungdomsfylla. Bra tidsfördriv :)

Nu vart det här inlägget alldeles för långt och nu ska jag iväg, puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0