Denna hysteri kring svininfluensan

Alla gaggar om svininluensan och om att vaccinet är slut och det ena och det tredje. Vet inte många som vaccinerat sig mot svininfluensan men några av mina kompisar ska i alla fall göra det. Min faster vart jättesjuk efter att hon tagit de iaf. Mamma ska i alla fall vaccinera sig för att inte kunna smitta mig och min bror.
 


 

Jag borde egentligen ta vaccinet eftersom jag tillhör riskgruppen då jag har nedsatt immunförsvar men jag är så fruktansvärt spruträdd så jag tänker inte ta vaccinet. Jag har inte ens tagit gardasilsprutan fästan den är gratis och sånt, för jag dör hellre i cancern än tar sprutan. Så fjantigt rädd för sprutor är jag! Och det har jag varit så länge jag minns. Har nog hållt på att svimma varje gång jag fått en spruta, tagit blodprov osv. Allt som har med en nål att göra typ.

Nu måste jag skriva klart engelska talet som ska redovisas imorrn. Jag måste upp extra tidigt imorrn för jag ska hinna rasta hundarna innan jag kilar till bussen, inge kul alls :(


Kommentarer
Postat av: frida

En Canon EOS 1000d :D

2009-11-09 @ 16:53:28
URL: http://kfsa.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag saknar dig så det gör ont. Saknar att höra dig skratta, saknar dina ilska attacker du fick och saknar helt enkelt hela du <3 Det känns tungt, tungt att veta jag förlorat min halva... Jag behöver dig och jag ber om ursäkt för förut för att jag blockera ut dig från mitt liv, blockera dig och gav dig aldrig nå svar... Minns du nä du fråga vrf vi aldrig kunde vara hos mig i byn? Jag hade inget svar, jo jag hade många svar men vågade inte säga ett enda. Vi hade nog kunnat umgås mer då..



Vi kan aldrig få tillbaka det vi haft men vi kan få det bättre, det kan vi! Jag vill ha dig i mitt liv, vill kunna ringa dig alltid.. Jag saknar dig pevvsan! Men hur får vi allt bättre? Hur bygger vi upp vänskapen?`Är du beredd att satsa på det är jag det.. Saknar dig min Pevvsan <3 Mer än du kan ana..

2009-11-09 @ 19:29:49
URL: http://malinsofieee.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag saknar dig så det gör ont. Saknar att höra dig skratta, saknar dina ilska attacker du fick och saknar helt enkelt hela du <3 Det känns tungt, tungt att veta jag förlorat min halva... Jag behöver dig och jag ber om ursäkt för förut för att jag blockera ut dig från mitt liv, blockera dig och gav dig aldrig nå svar... Minns du nä du fråga vrf vi aldrig kunde vara hos mig i byn? Jag hade inget svar, jo jag hade många svar men vågade inte säga ett enda. Vi hade nog kunnat umgås mer då..



Vi kan aldrig få tillbaka det vi haft men vi kan få det bättre, det kan vi! Jag vill ha dig i mitt liv, vill kunna ringa dig alltid.. Jag saknar dig pevvsan! Men hur får vi allt bättre? Hur bygger vi upp vänskapen?`Är du beredd att satsa på det är jag det.. Saknar dig min Pevvsan <3 Mer än du kan ana..

2009-11-09 @ 19:30:21
URL: http://malinsofieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0