Jag känner mig så trygg hos dig


jag älskar hur du lät allting falla i mina händer
för älskling, du har aldrig kunnat gömma din själ för mig

 

Igår och i förrgår försov jag mig så imorse ringde både Christoffer och mamma och väckte mig. Fattar inte hur jag inte vaknar av att klockan och alarmet i mobilen ringer, jag sover typ som en stendöd. Fast så fort jag får sms eller någon ringer så vaknar jag? Idag har vi iaf haft temadag, helt onödigt för det var skittråkigt. Somnade nästan några gånger men hade hellre legat hemma under täcket och sovit.
 
Ikväll har jag och Anna föreläsning och före det måste jag göra reflektionsuppgiften för den ska vara inne imorgon senast 12.00, nödvändigt? Kan inte påstå att jag är på så bra humör så nu tror jag att jag ska sova lite för jag är trööött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0