Killer-torsdagen är över

Torsdagen var inte lika dödlig som vanligt eftersom vi inte behövde gå på geografin så jag skyndade till bussen och åkte hem och fixade lunch. Man skulle kunna tro att jag älskar korv och makaroner för jag äter nog alltid det när jag är hemma på lunch men det är för att det är enkelt att göra, det är egentligen inte ens gott. Man blir lite less.
Imorgon har jag en lektion som innefattar rapportskrivning (= facebook, bilddagboken och sånt där..) så det känns inte heller så tungt. Sen är det helg! Inte för att min helg kommer att bli så lugn och att jag kommer att få sova ut och sådär men ändå, fortfarande är det ju helg..
 


 

Agilitykläderna kom idag också så mamma fick åka och hämta dom åt mig. En munkjacka och en t-shirt, dom var faktiskt riktigt fina. Munkjackan gillade jag i alla fall men ångrar att jag inte tog en medium för den dagen jag får upp dragkedjan över brösten på den där munkjackan, då är jag riktigt glad..! Den sitter bra i övrigt bara det att den är för liten över brösten med rätt många centimeter tyvärr :p Våldar jag så kanske det går men då ser jag väl ut som en blåsfisk, fast har jag tur så kanske den blir lite större när man använt den ett par gånger. Varm som tusan var den iaf! :)

Jag håller på att frysa ihjäl så jag funderar på att krypa ner under täcket ett tag, hade varit skönt.. Ska ut i kalla snön och träna fyrbentingen om en timme, ifall jag orkar. Men måste nästan göra det eftersom det är tävling i helg och hon har inte fått träna sen typ slutet av september/början av oktober!

 
______

They try to fool  me away
but they don't know the truth

I don't care what they say, I'm in love with you


Kommentarer
Postat av: Mimmi

härligt med agilitytröja! fick du betala den eller får du den via klubben? ser skön ut :)

2009-11-13 @ 00:12:14
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0