STOCKHOLMSRESA I DECEMBER

I december befinner jag, Anna, Angelica, Stina, Lina, Therese och Michaela oss i Stockholm för en helg, det ska bli mkt trevligt :) Jag läste nyss att alla rum är utrustade med trådlöst och kostnadsfritt internet, flat screen TV, mini bar, mini safe (vad nu det är?) och luftkonditionering. Jag, Lina och Therese bor på samma ställe, sen bor Anna och Stina en bit ifrån oss men dom kommer säkert att spendera en del tid hos oss också för deras rum är tydligen jättelitet och utan fönster över huvudtaget, scary :o Angelica bor hos sina föräldrar och Micka kommer först på söndag och joinar oss från Göteborg.
 


såhär ska vi tydligen bo på Rica Talk Hotel :))
 

Imorgon är det freeedag, då har jag två lektioner och på håltiden ska jag hämta pengar och sen ska jag boka tågbiljetterna åt oss.


Kommentarer
Postat av: Linnea

vilket fint ställe! :) såg verkligen fräscht ut och bra med internet (y) hörru vart har du gjort texten till din header? diggar den lila färgen myyycket :D

2009-11-05 @ 22:35:47
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/
Postat av: Michaela

Men hallå, Evelina.. Jag kommer på lördag kväll:)

2009-11-06 @ 17:40:53
URL: http://mslouisiana.blogg.se/
Postat av: Mimmí

haha men bonde söker fru är inte så coolt;)



härligt att du ska till hundxx, fan på tiden! ;D

Härligt ställe ni bor på oxå. är det svindyrt eller lagom dyrt? ;)



jag gillar att du skrev det du skrev om ip numret. vet dock inte vad nån har skrivit men bra att du skrev så. "no one messes with evve" :)

2009-11-08 @ 15:22:01
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0