Stressigt

Känner mig stressad, kom hem för typ en och en halv timme sen. Har skrivit min reflektion, skickade in den 35 min före den skulle vara inne, duktigt :) Sen var jag ut med hundarna och så bokade jag vaccinationstid för fröken Anna Hjertberg, kände mig riktigt elak och hemsk ;) Men det var faktiskt på hennes begäran så jag var snäll. Nu ska jag fixa lunch. Korv och makaroner faktiskt, men det är ju rätt ovanligt för att vara jag.

Är jättestressad, för bussen går om en halvtimme och jag började nyss koka upp vatten för makaronerna. Efter skolan ska jag till banken och lägga in pengar för senare ska jag boka biljetter till mig och Christoffer. Kommer att kosta en himla massa märkte jag :( Men får väl tillbaka pengar av han så småningom, fast kommer typ ändå inte ha råd att köpa julklappar i år.. I alla fall så är jag ledig fram tills på tisdag sen, skönt!

Nu kokar makaronerna över, så nu ska jag rädda dom!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0