Ja, jag måste vara knäpp

Jag vet inte när jag blev såhär men jag är verkligen ett kontrollfreak och det vet jag att jag förmodligen har skrivit nån gång förut. Just nu har jag suttit och kladdat ner på en hel a4-sida vad jag ska hinna göra innan fredag nästa vecka och vad som ska packas ned tills jag åker. T.ex. på onsdag ska jag tvätta kläder, nästa vecka förmodligen färga håret om jag orkar. Allt möjligt har jag skrivit upp.
Jag tror det är lite psykiskt egentligen, att jag har en lista med allt som ska göras och packas osv, så prickar jag av det och så blir listan mindre och då så närmar sig lovet automatiskt. Ja herregud, inte fan är man helt normal :)

Idag hade jag bara matteprov (de gick åt helvete antagligen, men vad skulle man vänta sig?). Uffe sa iaf att jag skulle ha sagt till han att jag hade prov och då skulle han hjälpt mig, för han pysslade med nå mattegrejs förr eller hur det nu var.
Åkte hem sen och SOV, det var inte helt fel. Men är ändå jättetrött.. Åkte vidare till Anders och Nina och fikade för Nina fyllde 30 år igår. Är bjuden på henne och Sandras 30 årsfest nästa vecka men jag är ju i Gävle då så jag fick ställa in. Synd, för de var ett roligt tema och jag kan tänka mig att Micka hade kunnat fixa mitt hår på något tufft sätt osv :)
Hann inte med innebandyträningen idag för jag drunknar i läxor och plugg tyvärr, men hade inte räknat med att jag skulle hinna med den idag hur som helst. Önskar bara att man orkade göra bort alla inlämningsuppgifter så man fick ta det lugnt på kvällarna! Nu ska jag hoppa i duschen, sen krypa ner under täcket, ringa C och sen sooova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0